Креатив у навчанні

  


Зорова пам'ять

Вона поділяється на зорову, слухову, нюхову, смакову та дотикову. Найбільш розповсюдженою у більшості людей є зорова та слухова пам'ять. Рухова, емоційна та образна пам'ять у своїх особливих формах притаманна і тваринам. Специфічно людська пам'ять – словесно - логічна, змістом якої є наші думки та мова.

В даному відео є приклад вправи для розвитку зорової пам'яті. Можна подібні завдання виконувати на різних уроках та на різних етапах роботи.




Логічне мислення

Логічне мислення визначають як здатність до аналізу ситуації, події чи явища та здатність до раціонального прогнозування майбутнього. Логічне мислення є близьким до критичного, адже закладає основу для комплексного бачення та розуміння реальності. Водночас воно також вимагає певного володіння навичкою абстрактного мислення, вміння аналізувати, порівнювати та інтерпретувати інформацію.

 Завдання з логічним навантаженням доречно давати на різних уроках та  навіть різних етапах уроків. Завдання на логіку (урок математики в 3 класі)





 Чи варто мити руки?

  

Регулярне миття рук - один з найкращих способів видалити мікроби, уникнути захворювань та запобігти поширенню мікробів на інших. Незалежно від того, перебуваєте ви вдома, на роботі, подорожуєте чи перебуваєте в громадських місцях, з'ясуйте, як миття рук милом і водою може захистити вас та вашу сім'ю. В цьому переконались учні 3 класу. Дослід.




Властивості води

  Вода — це стандартна рідина, в якій відсутні домішки, не має кольору, смаку і запаху. Ці та інші властивості учні 3 класу досліджували на уроці Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ, вивчаючи тему "Вода". Досліди.








Досліди з цукерками "Skittles"

Чи любите ви солодощі? Я думаю, що більшість надає перевагу солодкій їжі, як дорослі так і діти. Та чи всі солодощі варто їсти? Учні 2 класу досліджували "Skittles. Мета досліду: вчити спостерігати за реакцією цукерок "Skittles" з водою, досліджувати шкідливий вплив цукерок "Skittles". Формувати у дітей правильне розуміння здорового харчування і бажання харчуватись правильно,у відповідності з основами здорового харчування. Вчити проводити експерименти. Виховувати самостійність і активність в процесі експериментів. Дослід.



Досліджуємо повітря

Одним із методів навчання в НУШ є дослідження. На уроці Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ, під час вивчення теми "Повітря" учні мали змогу дослідити забрудення повітря поблизу свого будинку. Метою дослідження було ознайомити дітей з тим, що повітря є навколо нас, в усіх предметах, що нас оточують, повітрям дихають люди, сформувати у дітей навички знаходження повітря, вітру; як можна перевірити чисте чи брудне повітря; розвивати уважність та
допитливість. Хід дослідження.




Дидактична гра на уроці математики

Розвиток сучасної дитини як особистості передбачає максимальну реалізацію нею свого життєвого потенціалу, активності, самостійності, творчої ініціативи, прагнення обирати на власний розсуд шляхи й засоби досягнення цілей, намірів, реалізовувати свої власні потреби та інтереси, пізнавальну активність. Я переконана, що ставлячи собі за мету виховання компетентної особистості, кожен вихователь має пам’ятати, що той, хто здатен конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, найбільш пристосований до життя, тому що швидко знаходить вихід зі скрутних ситуацій, приймає раціональні рішення. 
 Із усього різноманіття конструкторів, які використовуються в початкових класах , мені хотілося б зупинитися на використанні «Lego»-конструктора,  сучасної педагогічної технології. Основна ідея цієї інноваційної педагогічної технології: працюючи з конструктором «Lego», діти вчиться граючи й навчаються в грі. «Lego» (лат. lego — збирати, конструювати) ВІДЕО




Таланти твої - Україно!

"Талант - то крапля здібностей і море праці" - Цей влучний вислів належить відомому українському письменникові Григору Тютюннику. І з ним важко не погодитися: кому, як не людині жити з унікальним даром, даним людині Богом чи успадкованим від батьків. Тим більше – працювати над тим, аби талант цей розвинути, філігранно відточити, вміти застосувати…
Учні 4-Б активно готувалися до конкурсу талантів нашої школи. Як відбувалася підготовка до конкурсу? Дивіться в відеоролик . Виступ 



Виготовлення фоторамки

     Урок розвитку звязного мовлення... На такому уроці може бути не лише розвиток мовлення учнів, а й розвиток творчих здібностей.
Сучасним методом навчання є інтегрування навчальних предметів. На одному з уроків української мови учні вчилися складати інструкцію щодо виготовлення фоторамки. Такий урок я вирішила поєднати з уроком трудового навчання. Склавши інструцію, ми взялися за практичне завдання.
Цікаво зробити рамку для фотографії своїми руками. Для роботи нам знадобиться щільний картон, ножиці, лінійка, олівець, клей, фарба і пензлик, мотузка.
     Почнемо з передньої частини рамки. За допомогою лінійки та олівця накреслимо прямокутник розміром трохи меншим за фотографію домашнього улюбленця. Потім акуратно виріжемо цей прямокутник ножицями. Майбутню рамочку прикрасимо орнаментом з кісточок. Передня частина готова.
     Для виготовлення задньої частини рамочки візьмемо картон іншого кольору, але точно такого розміру, як і передня частина рамки. Приклеїмо задню частину до передньої, залишивши верх і частину рамки з обох боків не приклеєними.
        Обережно вкладемо фотографію у рамку. Лишилося приклеїти мотузку. І наша рамка готова.  
Ось що ми отримали





Перевірка домашнього завдання або читаємо "як телеведучі"

З моїми учнями намагаюся творчо підходити до кожного уроку. На уроках літературного читання вчимося читати «як телеведучі» (відриваючи очі від тексту). Яскравим прикладом цього є читання у ролях гумористичного вірша Грицька Бойка «Отакий у мене ніс». Саме так ми перевірили домашнє завдання. Відео тут.

Коментарі