Дидактична гра на уроці математики
Розвиток сучасної дитини як особистості передбачає максимальну реалізацію нею свого життєвого потенціалу, активності, самостійності, творчої ініціативи, прагнення обирати на власний розсуд шляхи й засоби досягнення цілей, намірів, реалізовувати свої власні потреби та інтереси, пізнавальну активність. Я переконана, що ставлячи собі за мету виховання компетентної особистості, кожен вихователь має пам’ятати, що той, хто здатен конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, найбільш пристосований до життя, тому що швидко знаходить вихід зі скрутних ситуацій, приймає раціональні рішення.
Із усього різноманіття конструкторів, які використовуються в початкових класах , мені хотілося б зупинитися на використанні «Lego»-конструктора, сучасної педагогічної технології. Основна ідея цієї інноваційної педагогічної технології: працюючи з конструктором «Lego», діти вчиться граючи й навчаються в грі. «Lego» (лат. lego — збирати, конструювати) ВІДЕО
Таланти твої - Україно!

Виготовлення фоторамки

Сучасним методом навчання є інтегрування навчальних предметів. На одному з уроків української мови учні вчилися складати інструкцію щодо виготовлення фоторамки. Такий урок я вирішила поєднати з уроком трудового навчання. Склавши інструцію, ми взялися за практичне завдання.
Почнемо з передньої частини рамки. За допомогою лінійки та олівця накреслимо прямокутник розміром трохи меншим за фотографію домашнього улюбленця. Потім акуратно виріжемо цей прямокутник ножицями. Майбутню рамочку прикрасимо орнаментом з кісточок. Передня частина готова.
Для виготовлення задньої частини рамочки візьмемо картон іншого кольору, але точно такого розміру, як і передня частина рамки. Приклеїмо задню частину до передньої, залишивши верх і частину рамки з обох боків не приклеєними.
Обережно вкладемо фотографію у рамку. Лишилося приклеїти мотузку. І наша рамка готова.
Коментарі
Дописати коментар