Креатив у навчанні

     

 

Дидактична гра на уроці математики

Розвиток сучасної дитини як особистості передбачає максимальну реалізацію нею свого життєвого потенціалу, активності, самостійності, творчої ініціативи, прагнення обирати на власний розсуд шляхи й засоби досягнення цілей, намірів, реалізовувати свої власні потреби та інтереси, пізнавальну активність. Я переконана, що ставлячи собі за мету виховання компетентної особистості, кожен вихователь має пам’ятати, що той, хто здатен конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, найбільш пристосований до життя, тому що швидко знаходить вихід зі скрутних ситуацій, приймає раціональні рішення. 

 Із усього різноманіття конструкторів, які використовуються в початкових класах , мені хотілося б зупинитися на використанні «Lego»-конструктора,  сучасної педагогічної технології. Основна ідея цієї інноваційної педагогічної технології: працюючи з конструктором «Lego», діти вчиться граючи й навчаються в грі. «Lego» (лат. lego — збирати, конструювати) ВІДЕО




Таланти твої - Україно!

"Талант - то крапля здібностей і море праці" - Цей влучний вислів належить відомому українському письменникові Григору Тютюннику. І з ним важко не погодитися: кому, як не людині жити з унікальним даром, даним людині Богом чи успадкованим від батьків. Тим більше – працювати над тим, аби талант цей розвинути, філігранно відточити, вміти застосувати…
Учні 4-Б активно готувалися до конкурсу талантів нашої школи. Як відбувалася підготовка до конкурсу? Дивіться в відеоролик . Виступ 



Виготовлення фоторамки

     Урок розвитку звязного мовлення... На такому уроці може бути не лише розвиток мовлення учнів, а й розвиток творчих здібностей.
Сучасним методом навчання є інтегрування навчальних предметів. На одному з уроків української мови учні вчилися складати інструкцію щодо виготовлення фоторамки. Такий урок я вирішила поєднати з уроком трудового навчання. Склавши інструцію, ми взялися за практичне завдання.
Цікаво зробити рамку для фотографії своїми руками. Для роботи нам знадобиться щільний картон, ножиці, лінійка, олівець, клей, фарба і пензлик, мотузка.
     Почнемо з передньої частини рамки. За допомогою лінійки та олівця накреслимо прямокутник розміром трохи меншим за фотографію домашнього улюбленця. Потім акуратно виріжемо цей прямокутник ножицями. Майбутню рамочку прикрасимо орнаментом з кісточок. Передня частина готова.
     Для виготовлення задньої частини рамочки візьмемо картон іншого кольору, але точно такого розміру, як і передня частина рамки. Приклеїмо задню частину до передньої, залишивши верх і частину рамки з обох боків не приклеєними.
        Обережно вкладемо фотографію у рамку. Лишилося приклеїти мотузку. І наша рамка готова.  
Ось що ми отримали





Перевірка домашнього завдання або читаємо "як телеведучі"

З моїми учнями намагаюся творчо підходити до кожного уроку. На уроках літературного читання вчимося читати «як телеведучі» (відриваючи очі від тексту). Яскравим прикладом цього є читання у ролях гумористичного вірша Грицька Бойка «Отакий у мене ніс». Саме так ми перевірили домашнє завдання. Відео тут.

Коментарі