Про мене





Методичний кабінет
КЗ"Малотокмачанська загальноосвітня школа І-ІІІ ст."
Оріхівського району Запорізької області
Адреса: 70550, вул. Денисенка, 6, с. Мала Токмачка,
Оріхівський район Запорізька область.
тел.: 46-280, e-mail: mt-school@meta.ua




Методична карта


1. Прізвище, ім'я, по батькові Демидьонок Оксана Володимирівна
2. Навчальний заклад     КЗ "Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ст." Оріхівської районної ради Запорізької області
3. Вчитель початкових класів
4. Освіта за дипломом, який вуз закінчив вчитель початкових класів, вчитель інформатики в початкових класах (молодший спеціаліст), вчитель інформатики з правом викладання математики (спеціаліст). Запорізький педагогічний коледж (2011),   ЗНУ (2016 )
5. Стаж педагогічної роботи   5 років
6. На яку категорію (звання) претендує спеціаліст ІІ категорії
7. Проведення відкритих уроків та позакласних заходів на базі закладу:
  • урок математики в 2-б класі
  • "В світі все починається з мами" (класний захід до 8 березня)
  • "Свято для тата" (класний захід до Дня Збройних Сил України)
  • "Огляд художньої самодіяльності (підготовка )
8. Створення класної кімнати (дидактичний, роздатковий та інший методичний матеріал)
Оформлено класну кімнату
Наявні:
·       Навчальна програма
·       методичні листи, рекомендації обласного управління освіти, районного відділу освіти, райметодкабінету;
·       критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
·       розробки уроків, орієнтовні завдання контрольних робіт;
·       роздатковий, наочно-ілюстративний матеріал (картки, ілюстрації, ребуси, кросворди), необхідний для належної організації навчальної роботи на уроках;
·       учнівські роботи (дослідження, повідомлення);
·       набір пам'яток-орієнтирів для організації самостійної роботи учнів;
·       виставка дитячих малюнків до прочитаних текстів;
·       матеріали проведених заходів
9. Позакласна робота з учнями
  • підготовка дитячих номерів до вечора зустрічі випускників.
  • створення стінгазет
  • підготовка учнів до конкурсу "Кенгуру"
10. Узагальнення власного досвіду
  • На мою думку, під час проведення уроків в початкових класах є доцільним використання ІКТ, яке підвищує інтерес учнів до навчання, розвиває творче та логічне мислення; 
  • використання мультимедійних презентацій на уроці багаторазово підвищує мотивацію дітей;
  • Належна увага приділяється морально-психологічному клімату для кожної дитини на уроці.
  • Намагаюся активно застосовувати міжпредметні зв’язки, фонову інформацію.
  • На уроках використовую різні форми навчання (роботи в парах і групова та індивідульна роботи).
  • Використовуючи різні ситуації на уроках в початковій школі, я намагаюся сприяти вихованню кращих моральних якостей учнів і розвитку особистості в цілому, спрямовуючи поведінку учнів у бік добра. 
  • Використовую елементи інноваційних технологій: мозковий штурм, прийом «Мікрофон», розгадування кросвордів; постановка до казок ;   
  • На своїх уроках вдало використовую частково-пошукові та проблемні методи навчання при поясненні нового матеріалу; велику увагу приділяю підготовці практичних завдань, які сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів.    
11. Рівень  володіння сучасними  інформаційними технологіями та використання їх в навчальному процесі  
Під час підготовки та проведення уроків   застосовую різні  комп’ютерні програми, такі як: програмовані педагогічні засоби (ППЗ),  авторські "Логічні задачі"("Кенгуру") виготовлення буклетів, листівок, стіннівок (програма MS Publisher), побудова схем та таблиць( MS Excel), але особливу увагу приділяю використанню авторських  презентації (програма "Pоwer Рoint").
Також користуюсь Інтернет-ресурсами.
12. Які педагогічні доробки вчителя з  методики викладання предмету можуть бути впроваджені, або впроваджуються в роботу  колег

       Більшість  своїх уроків я проводжу за допомогою   мультимедії,  оскільки  всім  відомо,  
що краще  один  раз  побачити,  ніж  сто  разів  почути. особливо це актуально для учнів
початкових класів. Завдяки мультимедійним технологіям стає можливим широке
урізноманітнення методів, форм та прийомів навчання, впровадження інтерактивного
навчання.
Застосування мультимедійних технологій у процесі уроку добре сполучається з
технологією розвиваючого навчання, а також проблемним і диференційованим навчанням. В умовах є сучасності ІКТ є потужним засобом навчання, і їхнє застосування в освітньому процесі служить серйозною підмогою для викладача в підвищенні ефективності проведення уроку.
13. Нагороди


  • Сертифікат Intel
  • Грамота про участь в конкурсі "Учитель року" (районний етап - ІІІ  місце)

Для підготовки учнів початкових класів до Міжнародного конкурсу «Кенгуру», мною було розроблено Мультимедійний додаток "Логічні задачі" («Кенгуру» для 2, 3 та 4 класів, «П'ятнашки», «Збери малюнок» ).


Цей мультимедійний додаток  дає можливість учням 2-4 класів не тільки досконаліше підготуватися до Мiжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», але й розвивати логіку та мислення учнів молодшого шкільного віку.








Немає коментарів:

Дописати коментар