Наші дослідження та проекти

Проектні роботи

Робота над проектом – це творча праця учня на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.
Проектну технологію науковці часто визначають як модель особистісно орієнтованого навчання. Це зумовлено тим, що в центрі проектної технології як певної системи завдань і методів взаємодії учителя й учнів знаходиться учень як рівноправний суб’єкт такої взаємодії. Проектна технологія передбачає систему взаємопов’язаних завдань, які виконують учні.
Причому діяльність учнів має низку суттєвих ознак:
-      самостійна робота;
-      елементи дослідно-пошукової діяльності;
-      інтерактивна взаємодія учасників проекту;
-      наявність запланованого кінцевого результату у вигляді об’єкта                  
       Проектування;
-     стабільний рівень навчання;
-      позитивна динаміка за показником «Якість знань»;
-      активізація пізнавальної діяльності;
-      п ідвищення мотивації до навчання;
 -      розвиток навичок оціночної (самооціночної) діяльності;
-     сформованість науково-дослідницьких навичок;
-     активна участь учнів в проектній діяльності та творчих конкурсах.
Метою проектного навчання є:                                                             
-         сприяння підвищенню особистої впевненості кожного учасника проекту;
-         розвиток комунікативних компетентностей;
-         забезпечення умов для розвитку критичного мислення учня;
-          формування та розвиток уміння пошуку шляхів вирішення проблеми;
-          розвиток в учнів дослідницьких умінь, спостережливості, уміння висувати гіпотези, узагальнювати.
В І семестрі 3 класу було заплановано 3 проектні роботи: "Добра справа для природи", "Звідки береться пил?", "Який дар природи для людини найцінніший? (корисні копалини, вода, повітря, рослини, грунт...)"





Наш проект "Не зривай першоцвітів"
Зривання первоцвіту наносить невиправну шкоду природі - адже рослини не встигають розмножуватися, і їх з кожним роком стає все менше! Вже за кілька десятиліть наші улюблені перші весняні квіти можуть зникнути взагалі. Чому?
Чи бачили ви коли-небудь плоди конвалії? Спробуйте завітати до лісу на початку червня. Якщо ніхто не зривав конвалії навесні, ви побачите маленькі ягідки, які утворилися замість квітів. З цих ягідок, згодом, дозріє насіння, яке сіється само собою. Щоб з цього насіння виросла квітуча конвалія потрібно від шести до восьми років!!! Самі розумієте, яку невиправну помилку роблять ті, хто зриває квітучу конвалію. Тож, будь ласка, не купуйте первоцвіт у продавців квітами та не зривайте його у власних цілях! Милуйтеся квітами, фотографуйте їх, малюйте та оспівуйте у віршах!
На урок природознавства, з теми: "Наш проект "Не зривай першоцвітів"", учні 2-Б класу підготували фото, малюнки, різну інформацію та вірші про першоцвіти, а саме про бережливе ставлення до них. І на уроці учні зробили висновок, про те, що не варто  зривати рослини, тим паче першоцвіти. ФОТО




Саджаємо на уроці природознавства
З настанням весни люди виходять у поле на весняні роботи. Орють землю, сіють зернові культури: жито, пшеницю, ячмінь, кукурудзу, овес.
На городах саджають картоплю. Для посадки відбирають бульби середнього розміру. Перед висаджуванням їх пророщують у світлому приміщенні. Картопля краще росте на добре освітлених ділянках.
У теплі травневі дні висаджують розсаду перцю, помідорів, капусти.
На уроці природознавства в 2 класі, з теми: "Весняні роботи людей на городах, полях і в садах у рідному краї", з метою спостереження за ростом рослин, ми провели дослідження. 3 березня на уроці природознавства, учні 2-б класу саджали пшеничку та цибульку. Учні кожного дня спостерігали за насадженням. За результатами спостереження: через 4 дня проросла пшеничка, а вже через 1 тиждень  і цибулька... Спостерігаємо далі. 
Уривок уроку

Немає коментарів:

Дописати коментар