У XXI столітті предмети не можуть вивчатися відірвано від реальності, а шкільний урок – існувати сам собою. Тож на допомогу педагогам та учням приходить інтегроване навчання – світова практика, залучена до освітнього процесу завдяки реформі «Нова українська школа».
Інтегроване навчання ґрунтується на комплексному підході. Межі між предметами стираються, а навчальний процес стає частиною загальної картини світу. Учителі заохочують учнів шукати зв’язок між дисциплінами, опиратися на вже набуті знання і навички з різних сфер. Це, у свою чергу, навчає їх критично мислити, краще розуміти, засвоювати та застосовувати загальні поняття, толерантно ставитися до різних цінностей і поглядів, бути здатними приймати рішення, оцінювати інформацію та виконувати нові завдання.
На своїй практиці інтегроване навчання я використовувала, як офлайн (при очному навчанні) так і онлайн. І під час дистанційного навчання я зрозуміла, що інтегровані уроки дуже зручні, тим що можна за один урок пояснити дві теми та зекономити час. Що зараз дуже важливо, в наших реаліях. Відповідно до наказу МОЗ від 01.08.2022 р. № 1371( внесено зміни до санітарного регламенту МОЗ для шкіл ) тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:
• 1-2 класів - 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;
• 3-4 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин.
Отже таким чином інтегровані уроки - засіб цікавого вивчення декілька предметів одночасно.
Інтегрований урок №1 (Математика та ЯДС)
Інтегрований урок №2 (Математика та ЯДС)
Інтегрований урок № 3 (ЯДС та ТЕО)
Інтегрований урок №4 (Математика та Українська мова)
Коментарі
Дописати коментар