Інтегровані уроки


У XXI столітті предмети не можуть вивчатися відірвано від реальності, а шкільний урок 
 існувати сам собою. Тож на допомогу педагогам та учням приходить інтегроване навчання  світова практика, залучена до освітнього процесу завдяки реформі «Нова українська школа». 

 Інтегроване навчання ґрунтується на комплексному підході. Межі між предметами стираються, а навчальний процес стає частиною загальної картини світу. Учителі заохочують учнів шукати зв’язок між дисциплінами, опиратися на вже набуті знання і навички з різних сфер. Це, у свою чергу, навчає їх критично мислити, краще розуміти, засвоювати та застосовувати загальні поняття, толерантно ставитися до різних цінностей і поглядів, бути здатними приймати рішення, оцінювати інформацію та виконувати нові завдання.

На своїй практиці інтегроване навчання я використовувала, як офлайн (при очному навчанні) так і онлайн. І під час дистанційного навчання я зрозуміла, що інтегровані уроки дуже зручні, тим що можна за один урок пояснити дві теми та зекономити час. Що зараз дуже важливо, в наших реаліях. Відповідно до наказу МОЗ від 01.08.2022 р. № 1371( внесено зміни до санітарного регламенту МОЗ для шкіл ) тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

• 1-2 класів - 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;

• 3-4 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин.

Отже таким чином інтегровані уроки - засіб цікавого вивчення декілька предметів одночасно.

Інтегрований урок №1 (Математика  та ЯДС)

Інтегрований урок №2 (Математика та ЯДС)

Інтегрований урок № 3 (ЯДС та ТЕО)

Інтегрований урок №4 (Математика та Українська мова)


Експерементуємо, рахуємо, порівнюємо та малюємо на інтегрованому уроці в 2 класі



Мета експернменту: вчити спостерігати за реакцією цукерок "Skittles" з водою; досліджувати шкідливий вплив цукерок "Skittles". Формувати у дітей правильне розуміння здорового харчування і бажання харчуватись правильно,у відповідності з основами здорового харчування. Вчити проводити експерименти. Виховувати самостійність і активність в процесі експериментів. 
На уроці "Я досліджую світ" відбулася інтеграція з уроками "Математики" та "Образотворчого мистецтва", де учні рахували, порівнювали та переносили результати експерименту в діаграму.  Учні 2 класу дослідили, що барвниками від цукерок можна навіть малювати. Але слід бережно ставитися до свого здоров'я та харчуватися правильно! Фото

Коментарі